Zwroty i Reklamacje

Zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Skorzystaj ze zwrotu lub reklamacji.

Reklamację możesz złożyć pisemnie na adres: ul. Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@dermzlabs.pl.

Ze względów higienicznych, nie przyjmujemy zwrotów otwartych produktów.

Zalecamy, abyś w opisie reklamacji podał:

  1. informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
  2. żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpienia od Umowy Sprzedaży; 
  3. oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. 

Cenimy Twój czas. Reklamację rozpatrzymy niezwłocznie. 

Jeśli masz dodatkowe pytania lub wątpliwości zawsze możesz skontaktować się z nami pod numerem telefonu +48 22 211 88 00. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.